a little bit of everything

hejhopp! vet inte riktigt om det här med bloggande är riktigt min grej.. känner att det skulle vara roligare att lägga upp något varje dag istället för att par gånger i månaden. Får se om det bli nåt. Jag har iallafall hunnit att sluta jobba för den här sommaren! Eftersom att jag har jobbat där i två säsonger nu och att det fungerar väldigt bra så är jag garanterad jobb där nu vilket känns otroligt skönt. Även om jag kanske inte vill jobba där nästa år så är det ju toppen att veta att man har något utifall att man inte får nåt annat. I måndags bilade jag, älskling, hans syster och hennes pojkvän upp till götet där vi gick på liseberg och sedan sov på ett vandrarhem alldeles intill. Det var riktigt kul trots att det kom endel skurar. Dagen efter åkte vi till ullared på hemvägen så lite smått fick följa med hem. Jag är inne i en period nu då jag ser sjukt fram emot att flytta hemifrån så jag köper på mig en hel del "flyttgrejer" vilket börjar ta all plats nu under min säng.. På tal om det förresten så flyttade min syster ut igår till en jättemysig etta inne i stan typ så hjälpte henne under dagen att få iordning på det mesta och senare blev det rix fm med älskling. Mer har jag inte att berätta nu förutom att skolan börjar på tisdag och jag ser faktiskt fram emot det väldigt mycket! Pueeess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0