19.11

Jag har ingenting intressant att skriva om just nu. Försöker hålla ut till lönen för nu har jag alldeles för stort behov att klippa mig. herregud säger jag bara. det har nog aldrig varit så här hemskt som det är nu så en bit måste bort tyvärr! men då ska jag samtidigt passa på att göra håret ljusare så att det blir bra nångång iallafall. Fick även min avisering tidigare med om att paketet från H&M har kommit.. dom sa ju faktiskt slutet av nästa vecka!? så här sitter jag utan pengar och kan inte göra något åt det. haha..
Kan säga att jag har haft en superbra vecka hos älskling. Vi bodde där själva eftersom att hans föräldrar och småsyskon var iväg. har man inte världens gulligaste pojkvän som offrar sig att gå upp kl 6 på morgonen för att skjutsa en till jobbet? Som tur är var det ju inte varje dag iaf :) Yesterday träffade jag även malin! Hon mötte mig efter jobbet och så drog vi och käkade lunch på vi&ni för att sedan gå hem till henne där vi satte oss med ben&jerrys och SATC. Har verkligen saknat det här. Yes. mer har jag inte att säga nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0