M&M

jobb idag.. tusan så trött jag är! Längtar till nästa lön nu asså. Träffade malin efteråt som jag inte har sett sen skolavslutningen i 9an. Kändes väldigt bra att ta upp kontakten igen med tanke på hur pass bra vänner vi var. Tog en fika på espresso house, mitt favoritställe som nog alla vet nu. hihi. Sedan gick vi runt en sväng på stan och jag fick med mig en stickad kofta med mig hem för bara 49 kr! Me like. Jag är som sagt jätteglad att vi börjat ses igen. :)

Bjuder på en gammal bild från 9an. Hur kul hade vi det inte?



Nu ligger jag och slappar i sängen och det är precis vad jag ska göra resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: malin

den bilden är vacker!!

är superglad över att vi tagit upp kontakten igen, pusss <3

2010-07-16 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0